sobota, 17 listopada 2012

Cece of Sweden Salon szampon zapobiegający wypadaniu włosów

Dziś krótko o szamponie, którego używam od miesiąca. Cece of Sweden Salon z mleczkiem kokosowym i biotyną, zapobiegający wypadaniu włosów.

  
Skład

Co o nim sądzę?
Wydaje mi się, że faktycznie ogranicza wypadanie włosów. Ma przyjemny zapach, dość rzadką konsystencję, dobrze się pieni. Ja mam litrową butlę więc trochę niewygodnie się nią operuje podczas mycia, ale można się przyzwyczaić. Po umyciu włosy są trochę szorstkie więc nie wyobrażam sobie nie użyć po nim jakiejkolwiek odżywki. Osobiście jestem zadowolona z efektów, moje włosy pozostają świeże przez dwa dni, są miękkie i nie leci mi ich aż tyle.
Kupiłam ten szampon w promocji w SuperPharm za 15 zł o ile dobrze pamiętam, przy zakupach powyżej jakiejś tam kwoty.
Nie wiem co jeszcze mogę dodać, zupełnie nie mam weny do pisania postów ostatnio. Mam nadzieję, że komuś się przyda, bo dużo osób trafia do mnie właśnie szukając opinii o tym produkcie.

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Właśnie szukam jakiegoś dobrego szamponu . Może się skuszę na ten .

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!
    zapraszam do mnie na nowy blog!
    www.iloveit-kasia.blogspot.com
    obserwujemy?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ten brak chęci do pisania udziela się i mi :)
    A co do szamponu, to może się skuszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam wcale, ale nie kusi mnie, mimo że szukam czegoś profesjonalnego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o nim wcześniej, a warto wiedzieć w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, trzeba kiedyś wypróbować :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...