poniedziałek, 1 lutego 2016

Wyzwanie na 2016 rok

Hej!
Ta notka powinna być opublikowana na początku stycznia a nie lutego, ale lepiej późno niż wcale. Wracam do rzeczy, otóż moim włosowym postanowieniem na rok 2016 jest zapuszczenie włosów. Skoro przeciętny włos rośnie około 1 cm na miesiąc, teoretycznie powinno mi być łatwo uzyskać 12 cm przyrostu, dlatego postanowiłam, że 15 cm w rok to optymalna długość jakiej mogę wymagać, bo nie wliczę w to cm końcówek, które pewnie trafi mi ściąć po wakacjach. Boję się jeszcze tylko tego, czy moje włosy potrafią być tak długie jak chcę, bo co jeśli ich cykl życia jest krótki i choćbym dwoiła się i troiła to i tak nie zmuszę ich do bycia dłuższymi? 

Mam jednak nadzieję, że uda mi się wykonać mój plan i osiągnąć w rok 15 cm. Jestem już przygotowana do pomocy cebulkom, oto moja broń:



1. Kąpiel Agafii – olejek do włosów poprawiający wzrost włosów
2. Farmona Jantar x2
3. Receptury Agafii - wzmacniający tonik do włosów
4. Apteczka Agafii - aktywne, ziołowe serum na porost włosów
5. Biovax Med - aktywny żel stymulujący odrastanie włosów
6. Joanna Rzepa
7. Farmona Radical ampułki

W styczniu wcierałam mgiełkę Radical, nie załapała się na zdjęcie bo już się prawie skończyła. Poza tym nie zrezygnowałam z zażywania tabletek Calcium Panthotenicum, jednak łykałam o połowę mniej niż w grudniu. Miesiąc temu podcięłam też włosy, aby były ładne i zdrowe w momencie startu wyzwania. Mam nadzieję, że nie będę musiała zbyt często odświeżać fryzury, dlatego muszę starannie zabezpieczać końcówki.

Oto stan wyjściowy moich włosów:


Biały pasek oznacza długość którą chcę osiągnąć. 
A więc pozostało mi tylko wcierać te wszystkie specyfiki we włosy i czekać na efekty.

Jak tam Wasze włosowe plany na nowy rok?
Możecie polecić coś skutecznego do zabezpieczania końców włosów?
Używałyście może powyższych kosmetyków? Jak się spisały?

Pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. W tym roku chcę zdecydowanie stawić czoło puszeniu się włosów. Ale o długość cały czas walczę, bo ostatnio 10 cm uciekło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezłe wyzwanie przed Tobą Sara! Życzę powodzenia i czekam na notkę za rok z nieźle dlugimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Mam nadzieję, że się uda :)
    Słyszałam że odżywki z jantar są dobre :)
    http://byc-twoim-marzeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w zapuszczaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia :)


    zapraszam do siebie : blogbeautymix.blogspot.com przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się ostatnio przeraziłam jak zobaczyłam 1cm na miesiąc. Zaczęłam pić herbatę z pokrzywy, siemię lniane i najbardziej dbać o końcówki, teraz jest to 1,5-2cm przyrostu. Nic tak nie wspomoże jak dostarczanie składników odżywczych od środka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, miałam wrzucić post o produktach spożywczych przyspieszających porost włosów jako uzupełnienie kuracji kosmetykami, ale jak widać zbyt często mnie tu nie było w lutym.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Trzymam kciuki :)
    Zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak idzie włosów zapuszczanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ostatnie zaliczenia na studiach i wracam do żywych :p

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...