wtorek, 4 października 2016

Czyżbym znalazła ideał?

Hej hej!

Witam po długiej przerwie, zwłaszcza dzielną Kathy, która przez te wszystkie miesiące dopingowała mnie do napisania jakiekolwiek posta, oto on!

Od kilku lat nie umiałam przejść obojętnie obok stoiska z kosmetykami, zwłaszcza ze szminkami...
Choć już uzbierałam dość pokaźną kolekcję pomadek, ciągle nie mogłam znaleźć tej idealnej... takiej którą nosiłabym dumnie i bez obaw na co dzień.
A to zły kolor, konsystencja, trwałość... Pewnie to znacie. 

Tak prezentuje się moja PRAWIE cała kolekcja:


I tak wychodząc z domu najczęściej nie nakładałam na usta nic, lub balsam nawilżający. Trochę słabo.

Ostatnio w moje ręce wpadły pomadki w kredce Golden Rose matte crayon i zostały moimi ulubieńcami!


Kupiłam odcień 10 i 11, bo są niemal w tym samym kolorze co moje usta. Matowy efekt, to coś czego od dawna szukałam. Trwałość jak najbardziej na plus, aplikacja łatwa. Przyjemna w noszeniu, po prostu cud, miód i malina. Decydując się na matową szminkę musimy pamiętać jednak o solidnym nawilżeniu ust i zrobieniu peelingu, gdyż taki produkt podkreśla suche i spękane usta. Mimo, że jest matowa na ustach nie jest "tępa" za co bardzo ją polubiłam. Cieszę się, że w końcu udało mi się dorwać idealne kolory szminek i to w tak niskiej cenie, bo aż 11 zł za sztukę! 

A jakie są Wasze idealne szminki/błyszczyki do ust?

Pozdrawiam

45 komentarzy:

  1. ja używam szminek tylko na większe wyjścia :P jakos nie moge sie przekonać do używania produktów do ust

    OdpowiedzUsuń
  2. Golden rose lubię, ale ostatnio bardzo spodobały mi się kredki z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie te matowe pomadki z golden rose

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To nie mogę go zawieść :D

      Usuń
    2. należy Ci się kop w tyłek żebyś częściej pisała;D

      Usuń
  5. Uwielbiam produkty firmy GR. Mają cudowne matowe pomadki :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż nie mam nic ulubionego :(
    Żałuje, że blisko mnie nie ma GR, a wszyscy tak zachwalają, ja też chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas zastanawiam się nad zakupem pomadki GR.
    Już nie długo jakiś kolor będzie mój :)

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Skąd Ty kobieto bierzesz siłę i natchnienie do codziennego blogowania i komentowania? :D

      Usuń
    2. mam posty na zapas robione;)

      Usuń
  9. Lubie pomadki z gr :)
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :)
    https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj w klubie kochana ;) Też mam i totalnie zakochałam się w numerze 10.Tak samo kocham płynne pomadki z tej firmy,mam 3 odcienie (3,10,11) i również są boskie ❤

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...